Isnin, 11 Ogos 2008

Cara lama dan baru

Apa khabar semua? Rasa nya saya tak perlukan pekenalkan lagi siapa aku yang kesanggupan menulis di blog ni, dah tentu hang semua baca my blog ni kan ,so hang semua mestilah kenal gua hehheehhe sajer jer,......JANGAN MARAH BEB.
Tapi kali ni SAYA ingin meminta pendapat anda semua tetang MEmancing DIEra baru dan cara lama.
Kegairahan pancing dasar semakin merundum disebabkan peralihan kepada corak peralihan pancingan pro aktif dan progresif, Mojoriti ramai yg saya kenal dan baca dimajalah mahu menikmati pembaharuan dan tampil dengan cara yang lebih mencabar keupayaan mereka, seperti sekarang yang suka jigging, pancing layang, megunakan Rapala,pancingan gewang Kalau dulu orang memikul batang jorang penyapu,kekeli tin milo dan batu ladung berkilo-kilo orang menbawanya,
Disini saya ingin minta pendapat dari anda semua warga pancing cara yang lebih seronak,?
Mengunakan umpan dasar ataupun jig,rapala, atau jigging. Yang mana lagi seronok ?

Tiada ulasan: