Isnin, 11 Ogos 2008

Trip satu hari di kemaman

Salam semua kepada semua pembaca, kali ini trip aku dengan otai KPN Kuantan tak menjadi, Bukan apa, hasil tak ada, Tersilap hari lah, semuanya kententuan Tuhan, dari segi arenment atau atucara aku rasa cukup bangga, boleh dikatakan berjaya oleh Bro Nikdaiwa & Sharul, apa-apa pun aku ingin berterima kasih pada geng diorang, bukan salah diorang di ikutkan sebenarnya,
Faktor Utama patut di tertiberatkan oleh Geng KPN kuatan untuk next Trip ,
1. Tekong ( paling penting) Ramas mesra, tau mana lubuk Ikan, Tau tujuan nak dibawa.Lebih baik cari tekong yg dah Glamour, mahal sikit tak apa, janji puas.
2. Size Bot atau class A,B,Atau C
3. Muatan yg boleh masuk dan memancing di atas bot
4. Waktu Atau keadan air pasang surup ( cuaca) Kelender Islam jadi rujukan
5.
6.Dan lain-lain yg patuk di tertik beratkan

Apa-apa pun aku ingin berterima kasih pada geng KPN kuantan atas kemesraan yang terjaling dan dapat kita sama-sama berkongsi pengalaman, tentang trip walaupun tak berjaya, tak apa bagi aku, yang penting kita geng pemancing dapat berkongsi pendapat pengalaman , dan bagi aku Tidak sama sekali serik dengan trip ni.......Trip ni sebenarnya jika nak di ikutkan pandangan aku adalah Tekong yang kurang arif tentang lubuk ikan dan yang tak pernah menbawa orang pergi memancing, Tapi kita orang bersyukur kerana selamat pergi dan selamat balik,
Untuk geng KPN kuantan
Kau orang jangan lupa kalau ada trip lain ajak aku sekali, insyallah aku folow kau org,
Terima kasih (minta maaf berbanyak kalau ada salah dan silap)

Nik Daiwa
sharul
Nestrul
Bro Awie
Izat
Kawan Izat
Nazri
aku
Minta maaf semua geng kalau ada salah dan silap.
Kita cuba di lain kali Wa caya sama LU.
Sebenarnya Rezeki tak ada, nak buat macam mana.........semuanya Ketentuan Tuhan. sama-sama kita perbetulkan keadaan.
Tak ada penipuan dalam kes ni..............salam Tq

Tiada ulasan: